تی ان تی ایران

پست سریع بین المللی تی ان تی ایران

تی ان تی ایران

پست سریع بین المللی تی ان تی ایران

تی ان تی ایران

پست سریع بین المللی تی ان تی ایران ، با نزدیک به چهار دهه فعالیت، بهترین خدمات را برای ارسال مطمئن و سریع بسته های پستی فراهم کرده است.

پیوندهای روزانه

دیدار معاون وزیر ارتباطات و مدیر عامل پست بین الملل تی ان تی


بنا به گزارش روابط عمومی پست بین الملل تی ان تی ایران در روز شنبه 21  مهر ماه مهندس نعمتی معاون وزیر، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل پست جمهوری اسلامی با مدیر عامل شرکت پست بین الملل تی ان تی ایران دیدار کرد.

در این دیدار معاون محترم وزیر ضمن بررسی روند فعالیت های صورت گرفته در جهت توسعه همکاری و تعاملات فی مابین، بر گسترش همکاری و تعاملات سازنده با این شرکت تاکید شد.

مهندس نعمتی در این جلسه با اشاره به ظرفیت بالقوه موجود در حوزه کسب و کار خدمات پستی، خواستار همکاری بیش از پیش فعالین این صنعت در کشور شد و اظهار امیدواری نمود، با جذب بازارهای جدید و توسعه تعاملات بخش های دولتی و خصوصی، علاوه بر افزایش درآمد، مشتریان نیز از این خدمات بهره مند شوند.

مدیر عامل شرکت تی ان تی نیز با تصریح این نکته که خدمات ارزش افزوده پست می تواند در افزایش بهره وری اقتصادی و اجتماعی موثر باشد بر توسعه همکاری های فعالین این حوزه تاکید کردند.


دیدار مدیرعامل پست و مدیر عامل تی ان تی

نظرات  (۱)

  • محمود لطفی
  • عالیه من از سایتتون خیلی استفاده کردم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی